Onze organisatie
Sinds 2004 hebben wij het genoegen om diverse facilitaire diensten voor diverse opdrachtgevers uit te voeren. Afgelopen 10 jaar hebben wij ondervonden dat de behoeften en wensen van de opdrachtgevers steeds specifieker zijn geworden. Als organisatie hebben wij hierop ingespeeld door elke opdrachtgever individueel te benaderen, zodoende een passende maatgerichte antwoord te kunnen geven op de behoefte en wensen van de klant. Wij werken vanuit een individuele klantgerichte benadering waarbij de opdrachtgever centraal staat.
Onze slogan:Kwaliteit onder controle!
Kenmerken van onze organisatie:
Klantgericht
- Doelgerichte, structurele communicatie met opdrachtgever
- Lange termijn visie
- Flexibele inzet
- Structurele evaluatie ten behoeve van kwaliteitsverbeteringen
Personeel
- Deskundig personeel met ervaring
- Nieuw personeel wordt intern opgeleid
- Flexibel inzetbaar personeel
- Diensten worden geleverd met behulp van leidinggevende
Kwaliteit en waarborging
- Onze kwaliteit wordt jaarlijks getoetst conform kwaliteitsmanagementsysteemnorm ISO 9001, door Lloyd’s Register LRQA. Wij zijn het bezit van het certificaat
- Structurele evaluaties betreffende kwaliteit geleverde diensten zowel intern als extern.
- Kwalitatieve maatwerk oplossingen
- Snelle adequate behandeling van klachten en opmerkingen, t.b.v. onze diensten
- Vaste opdrachtgevers
Comments are closed.